سلام و احترام
در فرایند داوری دیوان داوری مرکز، پرداخت هزینه داوری طی دو مرحله و در حساب های متفاوت اتفاق می افتد:
1) در زمان ثبت درخواست ارجاع به داور، پس از تکمیل مدارک طی یک نامه اطلاعات حساب دیوان و هزینه مربوطه به متقاضی ابلاغ می گردد.
2) در انتهای فرایند، به منظور دریافت نظریه داور/ داوران، طی یک ابلاغیه اطلاعات حساب داور/ داوران و حق الزحمه داوری به متقاضی ابلاغ می گردد.
با توجه به متفاوت بودن اطلاعات حساب جهت پرداخت، لطفا بفرمایین که شما در کدام مرحله هستین تا موارد خدمتتان تقدیم شود.
با تشکر